пятница, 10 июня 2011 г.

Кінець (найцікавішої практики)

Закінчилась найцікавіша практика ( я думаю у моєму житті).Було багато чого: радість,сум,конфлікти та усе це ми пройшли з гордістю.Заці десять днів я дізнався багато нового, було вельми цікаво.Всі люди які були у цьому класі мені запамятались.Надіюсь у моєму житті ще буде така практика!!!Останній день виявився дуже напружений , складний.Я дякую усім за підтримку!!!Ця критика яка була по відношенню до нас в одночас вона дуже болісна, а в одночас ми зрозуміли ці помилки які зробили.Якщо з цією ідеєю будемо працювати у подальшому житті то ми вдосконалимо її і виправимо свої помилки!
  Окрему подяку я хочу висловити Орловій Тетяні Георгієвній і Орловому Віктору Януаровичу ви нас вчили ці довгі десять днів які були, як вічність та вони минули і хочеться ще такого.
  Я це ніколи незабуду.
   І в цьому блозі я буду сидіти ще довго і  незабуду усе ЦЕ.
Окреме привітання хочу передати Папі Римському, Бараку  Обамі, Ніколя Саркозі, Леху Качинському, Степану Бандері, Роману Шухевичу, Євгену Коновальцю, Олегу Тягнибоку.
ВСІМ ДЯКУЮЮЮЮ!!!!!!!!!!!!!
Ааааа ще Павлу Кузнецову.

1 комментарий:

  1. Вітаю, Тарас!!! :)
    Оце напружений у нас був тренінг, бо я і не помітила всіх тих, кому ти привіт передав! Ну, крім Павла Кузнецова, звісно;)
    Дякую, Тарас, за цей допис! За теплі слова подяки, за терпіння під час навчання, за вихованість і наполегливість. Так, багато знайшли у вашій з Павлом ідеї різного під час захисту наші гості. Але я хочу додати, що саме ваша робота з Павлом була надзвичайно чіткою та виваженою. А це немало. І це результат, якого не кожен досягає! Тому, щиро, від душі бажаю тобі теплого літа, веселих канікул та УСПІХІВ!!!

    ОтветитьУдалить